Klasa Chan-wooka polega na tym, że potrafi on sprzedać publice emocje i
sedno tej historii między słowami, a narrację buduje na
niedopowiedzeniach. Poza tym jest wirtuozem filmowej formy. Już czołówka
z napisami "wtłoczonymi" w krajobraz to małe dzieło sztuki. Potem jest
jeszcze lepiej. Wraz ze swoim ulubionym operatorem Chungiem Chung-hoonem
("Pani Zemsta", "Oldboy") reżyser zaprzęga światło, cienie i kolory w
służbie widowiska.
Ojciec kilkunastoletniej Indii Stoker ginie w tajemniczym wypadku samochodowym. Wkrótce potem do wielkiego, położonego na odludziu domu, w którym dziewczyna mieszka wraz z niezrównoważoną matką, wprowadza się brat zmarłego, wuj Charlie. India nie wiedziała dotąd o jego istnieniu. Początkowo jest zafascynowana Charlie'em, szybko jednak nabiera podejrzeń co do jego intencji...
Ojciec kilkunastoletniej Indii Stoker ginie w tajemniczym wypadku samochodowym. Wkrótce potem do wielkiego, położonego na odludziu domu, w którym dziewczyna mieszka wraz z niezrównoważoną matką, wprowadza się brat zmarłego, wuj Charlie. India nie wiedziała dotąd o jego istnieniu. Początkowo jest zafascynowana Charlie'em, szybko jednak nabiera podejrzeń co do jego intencji...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.